Як почати заробляти на продажі квітів

Як почати заробляти на продажі квітів

Якщо ви знаходитесь в пошуку ідеї для бізнесу, квітковий магазин – відмінний варіант для відкриття своєї справи.

По-перше, він не вимагає великих вкладень і швидко окупається. По-друге, продавати квіти, можна, не маючи навичок флориста або спеціального утворення. Звичайно, наявність досвіду роботи з квітами буде перевагою, але навіть якщо такого немає, можна найняти фахівців, які будуть виконувати за вас творчу роботу. Від власника вимагається тільки налагоджена закупівля товару та організація процесу продажу. Таким чином, квітковий бізнес має наступні переваги:

  • Невеликий стартовий капітал.
  • Не потрібно спеціальної освіти.
  • Невеликі витрати на оренду приміщення (у випадку невеликого павільйону).
  • Постійна затребуваність продукції.
  • Можливість проявити свої творчі здібності.

З чого почати квітковий бізнес

Досвідчені продавці квіткової продукції стверджують, що головне в цій справі – творчий підхід до створення композицій. Широким вибором зрізаних квітів сьогодні нікого не здивуєш, а от гарні букети завжди користуються попитом. Як показує практика, люди готові платити великі гроші за оригінальні квіткові композиції, навіть якщо вони виготовлені з простих квітів. Якщо проявити креативність, можна створювати шедеври навіть при невеликому асортименті рослин, а по мірі збільшення заробітку обсяги товару будуть рости.

Кількість прибутку, клієнтська база і ринкова конкурентоспроможність залежить від обсягів початкових вкладень. Але квітковий бізнес тим і привабливий, що вирішальним фактором в його успішності є не тільки вкладені кошти. Якщо на початковому етапі проекту ви не володієте великим капіталом, робіть ставку на красивих букетах і якісному сервісі. Запропонуйте клієнтам вигідні умови співпраці та швидку доставку, використовуйте оригінальні елементи в композиціях, а ще краще – створіть власну фішку, яка буде відрізняти вас від конкурентів (незвичайний елемент прикраси, маленькі подаруночки клієнтам тощо).

Успіх квіткового бізнесу безпосередньо залежить від постачальника продукції, так як основна вимога до квіткового товару – свіжість і привабливий зовнішній вигляд. Важливо заробити хорошу репутацію з перших днів роботи магазину, адже купивши неякісний товар один раз, клієнти більше до вас не повернуться. Пошуку надійного постачальника товару слід приділити особливу увагу.

Пошук постачальника продукції

Спочатку потрібно розглянути варіанти постачальників у вашому місті, оскільки це позбавить від додаткових витрат на транспортування і дасть можливість особисто перевіряти доставлений товар. Для невеликих обсягів продукції навіть парочка бракованих квітів стануть відчутним збитками. З цієї ж причини перші замовлені партії потрібно перевіряти самостійно. Якщо у вас немає зв’язків у квітковому бізнесі, постачальника доведеться шукати в Інтернеті, так як конкуренти не стануть ділитися цією інформацією.

Замовляти доставку квітів з іншого міста доцільно в тому випадку, якщо ви знайдете перевіреного постачальника з міцною позицією на ринку. Хороша репутація має більше значення, ніж витрати на дорогу. Іноді постачальники пропонують відшкодувати частину або повну вартість перевезення, і ви платите тільки за квіти. Такі варіанти треба розглянути в першу чергу.

Можна замовляти квіти безпосередньо у закордонного виробника, але при невеликих обсягах покупок цей варіант буде фінансово витратним. Ціни при прямих закупівель будуть нижчими, проте витрати на транспортування перекриють це перевага. До того ж, вам доведеться замовляти великі партії товару і самостійно займатися перевезенням. При транспортуванні потрібно забезпечити певний температурний режим і вологість, щоб зберегти свіжість квітів. Для малого бізнесу такий варіант абсолютно невигідний.

Як заробити клієнтську базу

Якщо питання з постачальником вирішено, можна приступати до рекламної кампанії. Хороших квіткових магазинів повно, тому потрібно довести, що саме ваші квіти найкращі. Великі магазини рекламують товар через інтернет. У них є свій сайт, на якому можна подивитися асортимент та замовити букет з доставкою. Невеликі магазини воліють використовувати для цих цілей соціальні мережі. Це менш затратно і також ефективно: створити паблік в Instagram набагато простіше і швидше, ніж замовляти послуги веб-дизайнера або створювати сайт самостійно. Реклама в соціальних мережах дозволить швидко заробити хорошу репутацію на ринку та залучити нових клієнтів.

Не будуть зайвими і старі перевірені способи реклами через візитки, банера і листівки. Фахівці також рекомендують завойовувати клієнтів за допомогою акцій і знижок, особливо на початковому етапі роботи магазину. Влаштуйте грандіозне відкриття своєї торгової точки з призами і подарунками, щоб про неї почули всі жителі міста.

Розподіл витрат

Стартовий капітал для відкриття квіткового бізнесу розподіляється наступним чином:

  • закупівля і зберігання продукції;
  • рекламна кампанія;
  • оренда приміщення;
  • купівля холодильного обладнання;
  • зарплата персоналу (флорист, кур’єр, продавець).

Кількість персоналу варіюється в залежності від початкового бюджету. Якщо він зовсім скромний, перший час можна виконувати роботу самостійно. У такому випадку рекомендується подивитися відео або відвідати майстер-класи з флористики. Гарне оформлення букетів має стати відмінною рисою вашого закладу, тому не полінуйтеся приділити увагу цьому питанню.

Схожі повідомлення

  • Контакти

    Графік роботы:
    пн-пт 08.00- 21.00
    сб-нд 09.00- 21.00
    Адреса: вул. Спаська, 5