Відкрити свій магазин квітів

Відкрити свій магазин квітів

Кращий спосіб досягнення фінансової незалежності – відкриття власної справи. Любителям природи, особливо тим, хто захоплюється флористикою, варто задуматися про квітковому магазині.

По-перше, це досить прибутковий бізнес, так як квіти завжди користуються попитом серед споживачів, а налагоджений механізм постачання рослин із закордону дозволяє закуповувати теплолюбні сорти рослин в будь-який час року.

По-друге, це вдалий спосіб поєднати підприємництво і мистецтво. Тут можна максимально проявити свої творчі здібності, створюючи унікальні квіткові композиції та вироби для декорування інтер’єру. Що може бути краще, ніж дарувати покупцям свято і позитивні емоції, заробляючи при цьому непогані гроші? Саме тому люди, які відкривають свій квітковий бізнес дуже рідко йдуть з нього.

З чого почати квіткове справа?

Експерти радять відкривати точки з продажу квітів в сезон максимальної активності покупців, щоб швидше окупити вкладення і завоювати свою клієнтську базу. За статистикою, обсяги реалізації починають зростати з кінця зими і досягають свого піку до 8 березня. Але це не означає, що в період відсутності свят відкриття магазину буде нерентабельним: попит на квіткову продукцію є завжди, незалежно від сезону. Що стосується кімнатних рослин, які займають приблизно 40% квіткового ринку, вони затребувані в будь-який час року.

Підготовка до відкриття квіткового магазину відбувається в кілька етапів:

  • пошук приміщення для магазину;
  • пошук надійного постачальника продукції;
  • підбір персоналу;
  • оформлення документації, складання бізнес-плану;
  • розробка дизайну інтер’єру, оформлення вітрини;
  • робота над залученням покупців (контекстна реклама в інтернеті, яскрава вивіска перед крамницею і т. д.).

Відкрити свій магазин квітів

Особливості вибору приміщення для квіткового магазину

Для успішного функціонування квіткового магазину приміщення слід шукати в місцях великих скупчень людей. Це можуть бути великі торгові центри, ринки, станції метро або житлові мікрорайони. При цьому слід заздалегідь визначитися з площею приміщення та обсягами продукції, так як від цього залежить вартість оренди.

Наприклад, якщо ви збираєтеся відкрити невеликий магазин площею до 30 квадратних метрів, його оренда обійдеться близько 10-14 тис. грн., що цілком прийнятно для починаючого підприємця. Не варто відразу замахуватися на більше обсяги, так як окупність вкладень займає певний час, а на оплату просторого приміщення потрібні чималі кошти.

Вартість оренди приміщення займає значну частку стартового бюджету і потрібно бути готовим до того, що раніше, ніж через півроку вона не окупиться. Найчастіше саме через 6 місяців починає окупатися вартість товару, зарплата продавців і оренда приміщення.

Якщо приміщення знайдено і оренда оплачена, необхідно подбати про декоруванні інтер’єру та закупівлі обладнання. Найбільш ефектно виглядають вітрини з квітами, які видно з вулиці. Вітрина – це особа квіткового магазину, через яку покупці можуть заздалегідь розглянути товар і оцінити його якість, тому вона повинна бути максимально привабливою. Для квіткових магазинів закуповуються спеціальні холодильні вітрини, в яких підтримується оптимальна температура для свіжості квітів. Також потрібно подбати про належне освітлення, наявність стелажів, тари для зберігання продукції і т. д. Заходячи в магазин квітів, покупець занурюється в атмосферу краси і свята, тому оформлення інтер’єру слід приділити особливу увагу.

Пошук постачальника кольорів

На жаль, наші кліматичні умови не дозволяють вирощувати всі види рослин цілий рік, тому власникам квіткових магазинів доводиться налагоджувати постачання продукції у зарубіжних виробників. Купівля квітів за кордоном без посередників вимагає багато часу, а економія при цьому зовсім не значна. Співпраця з іноземними плантаціями безпосередньо практикують тільки власники великих мереж магазинів, невеликим підприємцям більш вигідно знайти оптового постачальника продукції для регулярної доставки товару.

Від якості та свіжості поставляються рослин і своєчасності доставки продукції безпосередньо залежить прибуток магазину. Так як квіти є швидкопсувним товаром, вони вимагають належних умов перевезення і зберігання. Багато в чому це залежить від постачальника, так як саме він займається підбором кольорів та їх транспортуванням. Постачальник квіткової продукції Uflora забезпечує надійну доставку рослин із збереженням їх свіжості і привабливості. При цьому ви можете замовити продукцію з каталогу або обрати виробника самостійно.

Особливу увагу слід приділити підбору персоналу. Чоловік, якого ви берете на посаду продавця, повинен мати досвід роботи в даній сфері, бути комунікабельним і добре розбиратися у всіх тонкощах флористики. Дуже важливо, щоб він умів приваблювати покупців, мав багату фантазію і навички в складанні квіткових композицій.

Успіх квіткового бізнесу залежить від безлічі факторів, серед яких: вдале розташування магазину, надійність постачальника, налагоджені поставки товару. Як і в будь-якій справі, доведеться докласти деякі зусилля, щоб вийти на стабільний дохід. Однак при грамотному підході вже через рік-півтора ви зможете отримувати істотний прибуток.

Схожі повідомлення

  • Контакти

    Графік роботы:
    пн-пт 08.00- 21.00
    сб-нд 09.00- 21.00
    Адреса: вул. Спаська, 5